O kuo tu mane laikai? - paklausė tavęs Jėzus

   Kartą Jėzus mokiniams uždavė klausimą: O kuo jūs mane laikote? (Mt 16,15). Mokiniai turėjo savus atsakymus, tačiau ir kiekvieno iš mūsų gyvenime ateina momentas kada mes turime atsakyti į šį klausimą asmeniškai. Tuo momentua Jėzus kiekvieno asmeniškai klausia: O kuo tu mane laikai? Daugelis iš mūsų gali atsakyti išmoktą tikėjimo tiesą: Jėzus yra Dievas. Tačiau, mes turime daug išmoktų frazių kurias galime net iš miego pažadinti be vargo atkartoti, papūgos, beje, tą irgi puikiai sugeba, tačiau tikrasis atsakymas nėra sakomas vien lūpomis. Tikrasis atsakymas išplaukia iš širdies ir tada yra išpažįstamas lūpomis. Ne be reikalo apaštalas Paulius moko: Jeigu lūpomis išpažinsi Viešpatį Jėzų ir širdimi tikėsi, kad Dievas jį prikėlė iš numirusių, būsi išgelbėtas (Rom 10,9); nes čia svarbūs abu dėmenys. Koks skirtumas jei lūpomis mes kartojame: Jėzus Kristus yra Viešpats (Fil 2,11) nors tuo pačiu iš žmonių širdies, išeina pikti sumanymai, paleistuvystės, vagystės, žmogžudystės, svetimavimai, godumas, suktybės, klasta, begėdystės, pavydas, šmeižtai, puikybė, neišmanymas (Mk 7,21 - 22). Svarbu yra ne tik lūpomis kartoti, kad Jėzus yra tavo Viešpats, bet ir visu savo gyvenimu tai išgyventi, darant meilės darbus ir siekiant gilaus santykio su Jėzumi. Tad jei lūpomis sugebame išpažinti, o širdimi ne, derėtų dar kartą permąstyti kuo iš tiesų mes laikome Jėzų. Ar tikrai jis yra mano Viešpats? O gal tai tiesiog mano išmokta formuluotė kurie realiai mano gyvenime neveikia? Gal Jėzus ir Viešpats, bet kažkur mano gyvenimo periferijoje? Gal reikia kažką keisti, kad ne tik lūpomis, bet ir visu savo gyvenimu galėčiau išpažinti, kad Jėzus yra mano Viešpats? Tad jei matai, jog Jėzų išpažįsti tik lūpomis, o širdis liudija priešingai, nebijok keisti savo gyvenimo pakviesdamas Jėzų iš tiesų tapti tavo vieninteliu Viešpačiu, kurį galėtum išpažinti ne tik lūpomis, bet ir visu savo gyvenimu.
   Tad paklausk savęs, ar gali į klausimą O tu kuo mane laikai?", visu savo gyvenimu atsakyti: tu esi mano Viešpats ir mano Dievas (Jn 20,28). Jei ne, tada linkiu kad kažkada galėtum. To paties linkiu ir sau.

Komentarai